Mandalas

Mandala no1

Mandala no1 är ett samarbete med Svarta fåret – Garn & Broderi, där jag står för designen till 6 mandala mönster, häftet är på Svenska och Danska.

Här är några butiker som du kan hitta mönster häftet i:

Garnaffären.se

Knittingroom.se

Änglafröjd.se

Ninnas bod – Vattugatan 12 i kumla

(säljer du också häftet? Skriv då en länk i kommentars fältet så lägger jag till er på listan)

fullsizeoutput_78b

Mandal no1 är det första häftet som jag har fått vara med och designat mönster till, att jag har fått den här möjligheten att få göra ett Mandala häfte är väldigt stort för mig…jag har alltid haft/har  drömmen att göra en bok med mina virkmönster, och då få frågan om jag vill vara med och göra ett Mandala häfte….ja det behövdes inte många sekunders betänketid… sjävklart ville jag göra ett Mandala häfte!

Jag vill rikta ett stort tack till er alla som har virkat efter mina mina mönster här på bloggen, och alla fina kommentarer både här på bloggen och instagram….det är tack vare er som får mig att fortsätta att designa nya mönster, Jag hoppas att ni även kommer tycka om detta häftet.

                                                         /Camilla Lindberg

Annonser

One comment

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

w

Ansluter till %s